Saturday Night Live

Inatt fick jag sova ordentligt iallafall. Tog tillbaka den andra kudden så jag sov på två stycken igen, det verkade hjälpa. Vaknade bara en gång, kl 06.00, och lyckades somna om innan jag skulle upp 06.30 så det var nice :)

Jobbat har man gjort idag med, nästan lika fullt ös som igår. De få gångerna man har en viss tid att passa efter jobbet är de gånger det drar ut något extremt på tiden. Jag skulle, innana 16.30, hinna hem till Helena med ett par skor hon skulle få låna. OK om jag hade haft dom med mig till jobbet, då hade det varit lugnt. Men nu hade jag dom hemma så var tvungen att hinna hem, hämta dem och cykla tillbaka med dem. Kom ifrån jobbet 15.40 pga alldeles för mycket att göra så som tur är så har man en underbar pojkvän som ställer upp och skjutsar en från honom till Helena, så jag hann precis i tid :D <3

Nu ska vi snart hem till Patrik mamma på middag, skulle få fläskfilé, mums! Så ska piffa till mig lite, ser ju faktiskt småsliten ut efter en heldag på jobbet :P

Hoppas ni också får en fin lördagskväll!



4 månader, 1 vecka & 6 dagar
1 månad, 2 veckor & 3 dagar

Kommentarer
Postat av: Helena

STORT tack för lånet av skorna! De var PERFEKT! ;)

Och STORT tack för byxorna, de var perfekt de med! :)

Hoppas att ni hade en fin kväll och att det blir en fin dag idag!

kram <3

2010-05-10 @ 10:31:20
URL: http://helenasoas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0