Exercising

Idag blev det en kortare springrunda, 1,5 km. Men kompenserade med att göra 40 sit-ups, 20 armhävningar och 15 fällknivar :)

Nu blir det att äta en banan, sen ska jag vara duktig och städa hela lägenheten då jag inte gjort det på ett tag eftersom att jag knappt bor hemma längre. Efter det ska jag laga middag av något recept jag såg på Santa Maria.

middag


------------------------------------------------------------------------------------------

Glömde ju tala om att jag, mamma och David, i onsdags, åkte ut till Sala för att kolla på valparna.
En av dom blir mammas och Davids den 8 juni!
Här är några bilder på dem:
valp val valp
valp valp


4 månader, 2 veckor & 5 dagar
1 månad, 3 veckor & 2 dagar

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh..vad tråkigt :(

Trodde du skulle med också :(

Men får ta det nån mer gång :) och snart ska alla ses något hemma hos oss :)

kram

2010-05-17 @ 12:09:53
URL: http://helenasoas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0