Sommar och sol

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen..
Hmm, vad har hänt sen sist?

Jag har jobbat, men det är ju ingen nyhet. ehmm jadu..
I onsdags var jag på kundaktivitet med jobbet, det var skoj! Blev en helnatt och kom hem runt 4 hihi, tur man var ledig dagen efter. Eller var det förra onsdagen? hmm


Jo, jag har ju fixat till min balkong! Lagt trall och köpt dynor och filtar och ställt ut blommor och träd och sidobord. Så nu är jag jättenöjd med den. Bara en bänk kvar som saknas, men har hittat en som finns på islandsgatan att hämta!
Såhär fin är den nu:


I onsdags var jag på stan och träffade Fritte, var ett glatt återseende. Inte setts på ett år då båda jobbat väldigt mycket sen drog han till Australien i julas och kom hem för bara någon vecka sen. Så vi spenderade några timmar på stan och åt kebab och avslutade dagen med en varsin kopp kaffe på hans jobb innan han skulle med bussen.

I fredags var jag på Patriks systers student efter jobbet, det var trevligt. God mat och trevligt folk och lugn tillställning. Kom hem vid 21.00 å sen tog jag det lugnt resten av kvällen.


I lördags åkte jag hem till mamma för att göra sushi och ha lite mys innan vi skulle in till stan för att ta en cider eller två på terrassen. Inne i stan anslöt sig Linda till oss, trevlig stund där. Efter det anslöt jag till Emelie och resten av gänget som var och gjorde stan osäker, de skulle spela på chokladhjulet bl.a.
Jag fick med mig Frida upp en av karusellerna också :D
Fahim med 1a vinst

Idag har jag varit på stan med Emelie och Hanna, blev mat och kaffe från McDonalds som vi åt på trappan till Norrlands, då det ju började duggregna. Sen drog vi oss till gränby Centrum och gick runt där ett tag. Jag gjorde 2 kap, köpte en klänning och en top från H&M Barn!!! :D 129 kr totalt, billigt och bra!
Det kommer jag göra om :D


Ikväll blir det att ta det lugnt och sova tidigt, ska upp vid 8 imorgonbitti för att cykla hem till mamma, vi ska åka och hämta lilla bebisen då nämligen!!!
val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0