Grillning

Mycket denna vecka. I måndags var jag och hämtade lilla bebisen med mamma. Ronja ska hon heta. Här är bilder på sötnosen:
ronja


Idag blir det grillning med gänget, dom kommer runt 18.00 så ska vara klar med all städning och mig själv tills dess. Tidsoptimist som jag är så har jag svårt att komma till skott.

Men har varit produktiv idag iallafall, först gick jag upp 08.00 för att vara på Domkyrkan kl 08.30 med några från jobbet, var en liten rundtur på museet där och sen frukost i Kyrkkaféet och info om nyheter för turister under sommaren.

Sen tog jag och cykeln en vända till Röda Korset, hittade 2 toppar och ett par skor där (men skorna var för stora även med strumpor så ska se om Helena kanske vill ha dom, så får hon dom.)
Sen vidare till Biltema för att köpa grillbricketter och nya hörlurar då jag misstänker att jag råkat kasta min mp3, den är iallafall spårlöst borta.. ;(
Efter det till Rusta och köpa en liten klotgrill m väska till för 99 kr. Hem och lämna allt detta och sen till Gränby för att inhandla törstsläckande till ikväll.

Nu, sådär 1,5 timme innan folket kommer så MÅSTE jag börja fixa om jag ska bli klar. Börjar med att lägga mitt kött i marinad så är iallafall något klart i tid hehe

Hoppas alla andra har en trevlig kväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Malin! (Man ser inte allt du skriver.)



Fin blogg!

2011-10-02 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0