Nytt år, Nya möjligheter

Sorry att jag inte skrivit på ett tag!

Iihhh nu jag har fått klartecken på att jag får ledigt 22 feb-18 mars så sitter och letar flygbiljetter för fullt.
Fick idag veta av kompisen jag ska bo hos där nere att vi ska flyga över till Phuket också! Spännande!
Mycket planering inför resan också, dock är det packningen som är enklast denna gång. Tar med mig
så gott som ingenting, köper allt där nere.
Att göra inför resan:
  • Boka flygbiljett
  • Ta vaccinsprutor. *Usch, följa med och hålla hand någon?*
  • Fixa pass
  • Packa
  • Växla pengar. (Dock bara litegrann, ska växla resten där nere, billigare tydligen.)

För övrigt hade jag ett underbart avslut på 2009, trots att jag jobbade natt på nyårsafton.
Starten på 2010 hade inte kunnat blivit bättre den heller.
Me is happyface och som det ser ut kommer jag fortsätta vara det ett bra tag framöver :)

Nu ska jag avsluta här på jobbet. Skriver igen när jag får tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud så härligt!

Spännande att resa lite när du är där med :)

Hehe jag kan följa med dig som stod under "spruttagningen"

2010-01-08 @ 23:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0