Forsta delen avklarad

Sitter just nu pa Heathrow Airport, terminal 3...
Fyfan sager jag bara. Ak inte hit mitt i natten, finns nastan ingenting som ar oppet och ingen personal att fraga och inga uttag till datorer osv, men hemsidan pastar att allt detta ska finnas... suck!
Har sprungit emellan terminal 3-->4, fran 4 tillbaka till 3an, darifran till  terminal 1 och efter det tillbaka till 3an igen. Motion har jag fatt iaf, da det ar en bra bit mellan alla.
Nu nar jag tankte ta taget tillbaka till terminal 4 igen sa gick det inte att komma ner dit, verkar som att det inte gar nagra tag heller fast det star att dom ska ga var 15 minut... :S
jaja, inchecksdisken oppar anda inte forrens kl 06.30 imorgonbitti sa har ju ingen direkt bradska.
Sitter vid ett "internetcafe" sa saknar a, a och o som ni kanske marker... lagom drygt. Dyrt var det ocksa, 5 pund for 1 timme. men men..
Ska forsoka leta reda pa ett oppet cafe och hoppas pa att fa nat i magen innan det ar dags for frukost.
Jag lever iaf aven om denna natt kommer bli laaaaang.

Kram pa er sa uppdaterar jag nar jag landat i Thailand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0