En bra måndag

Har känningar i rygg och utsidan lår sen fotbollen som blev igår kväll med ett killgäng, kul var det iaf trots att man är en bollmagnet. Fick ta emot 10-12 skott med kroppen, första med fejjan. xD Men som sagt, är man med i leken får man leken tåla. Tur att jag inte är så känslig av mig. Lite kul att alla killar, varje ggn "Shit hur gick det Malin, gick det bra???!"

Haft en bra dag idag.
Vaknade vid 10 och var pigg och glad så gick upp då. Kom iväg till Vivi lite senare än tänkt men var trevligt ändå!
Mysig lägenhet och toksöt liten Vincent! Helt klart att jag vill träffas igen. :)
Efter det blev det en promenad hem till Mintra för att ta ut Hiew på en kortpromenad, han behövde rastas. Passade mig perfekt då jag ändå hade kvar cykeln där sen i fredags, så fick jag hem den också. Efter det blev det pizzaköp på Silvana till mig och Patrik. Åkte hem till honom och hälsade på efter hans hemkomst från kryssning. Allt gungade tydligen, märkligt, inget jag lade märke till ;) Hade en trevlig, om än rätt lugn, kväll framför soffan.

Nu sitter jag hemma, snart redo för sängen. Har plockat bort så gott som allt i hallen inför imorgon då mamma kommer över för att hjälpa mig med renoveringen av hallen!
Bilder av det kommer upp, förhoppningsvis imorgon kväll.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0