Kär

Jag är så dålig på att uppdatera min blogg. Detta är inte OK. Ska bli bättre, I promise!

Som ni vet vid det här laget så är jag och Patrik tillsammans. I'm SO happy, han gör mig glad.
Jag är TOKKÄR i honom <3
I onsdags var det 1 månad sen vi blev tillsammans.
puss


Annars jobbar jag på som vanligt, idag hoppade jag in extra på städ. Extra pengar i kassan är alltid bra. Apropå pengar så blir det till att leva snålt denna månad då telefonräkningen från Thailand var några kronor dyrare än jag tänkt mig... Skulle gjort som Am sa och köpt ett Thai-sim-kort.. Lätt att vara efterklok.

Snart är det sista April också, valborg.. Då ska man umgås med kompisar och ha trevligt och vara på stan hela dagen. Men somliga måste jobba.. Jag fick välja på pest eller kolera känns det som. Antingen 15-23 eller 11-19. Tar dock 11-19 så har jag nån möjlighet att vara med på roligheterna efter jobbet, och så slipper jag värsta tiden också när fulla människor börjar dra sig till hotellet och dryga..

Imorgon är man ledig, skönt :) Vad jag ska hitta på vet jag dock inte. Onsdag jobbar jag förmiddag sen blir det till Vänge och passa småsyskonen då pappa & Lena ska på "The Baceballs" i Stockholm, så då får storasyster leka mamma! Funderar på om jag ska vara hurtig och cykla till Vänge, spara busspengar. Men vi får se, beror på vädret. Torsdag är jag ledig igen men då lovade jag att passa Nelly för att mamma & David jobbar dag båda två. Så åker hem dit redan kvällen innan, dvs på onsdag när pappa & Lena kommer hem, enklast så. Sen är det jobb hela helgen igen, med valborg osv.



4 månader & 1 dag
1 månad & 5 dagar

Kommentarer
Postat av: Helena

Wie!

Är så glad för dig och Patriks skull!:D

Kul att blloggen är igång igen! FÅr kämpa båda två att hålla de uppdaterade nu...påminna varandra ;)

kram <3

2010-04-26 @ 19:03:32
URL: http://helenasoas.blogg.se/
Postat av: Helena

hoho!

Passar på att påminna att vi väntar på uppdatering och att lägga in länk till min nya blogg :)

Kram på dig <3

2010-05-04 @ 12:16:51
URL: http://helenasoas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0