Läskigt värre lagom till halloween

Jag vet.. jag är jättedålig på att uppdatera min blogg!

I torsdags när jag jobbade så bodde det en familj hos oss bestående av en mamma, en pappa och en liten flicka på dryga året. Lilla flickan sprang omkring i receptionen och när jag fick mig en ordentlig titt på hennes ansikte så såg jag att hon såg exakt ut som min dock Mia som jag haft sen jag var 10 månader.

Ljus hy, söta runda kinder, blåa ögon och ljust lockigt hår med lockar som ligger i pannan.

Så sjukt äckligt att se sin docka få liv!!
Smsade mamma och syrran och berättade detta och syrran föreslog att jag skulle fråga om flickans namn, men där gick gränsen. Fatta om hon hetat Mia också...  :|
Började fundera på om min Mia satt kvar i skåpet hemma.
Häftigt var det allt, men minst lika kusligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0