Senaste nytt

Igår var man förbi farsgubben och hälsade på. Verkar vara enda sättet att få kontakt med honom då människan inte har tagit sig tid att höra av sig senaste månaden iallafall ^^
Jag hade dessutom hoppats på att få lite mer riktig mat där än den jag får hemma som består av antingen pasta och köttbullar/potatismos och köttbullar eller pasta och falukorv/potatismos och falukorv. Hade tänkt typ kyckling eller kotlett eller nåt, men vad får jag? Hamburgare?!?!?! :P
Det första Jenny kläcker ur sig är inte: "Hej vad jag har saknat dig". Utan det är:"Har du färgat håret?! Har du nya kläder?!"
och Ollebull säger inte mkt annat än "Har du sett mitt nya svärd? Jag har fått en bilmatta!!" :) Men jag älskar dem ändå :)

Nästa vecka blir det fullt upp. Ska göra klart det sista i köket och fixa runt i resten av lägenheten så att den åtminstonde SER klar ut inför inflyttningsfesten, även om den kanske inte är helt klar ;) Emelie, du ska hjälpa mig med kök och badrum som du lovat!

För övrigt jävlas livet med mig. Men det är en annan historia....

Over and out

Kommentarer
Postat av: Helena

Wie! Äntigen ett nytt inlägg :)

hehe, kan lätt vara sådär med småbarn :)

jag ser verkligen fram emot att se hur du fått till det där hemma, även fast jag reda nhar sett mycket snyggt :)

nu får du ta att kolla in min blogg med :)

Kramar <3

2009-03-06 @ 23:08:49
URL: http://helenasoas.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0