Händelserik lördag

Lördag - V-dala - Rockgask - Bra sällskap
Tack för en mycket händelserik och trevlig lördag!
Inte för att jag tror det är någon av er som läser min blogg, men ändå :P

Vissa saker vill jag minnas länge, andra vill jag helst inte ska ha hänt alls.
Åkte hem till Hanna och tog sällskap med henne och Emelie in till V-dala där vi mötte upp Bella, Ylva, Frida & Robin. Sedan vart det middag, gott som satan verkligen! Dock var efterrätten en riktig besvikelse "/ Efter middagen blev det ett snabbt toabesök och frisk luft sen dans och prat och skratt resten av kvällen! Avslutningsvis blev det ett besök på Max och en mycket uppskattad hamburgare från min sida. Sov hos Bella & Ylva på några soffmadrasser och kuddar i Bellas rum. Mysig frukost var det på söndagsmorgonen också :)



Kommentarer
Postat av: amoora

annorlunda du såg ut på bilden:) ser att har färgat håret!käkade på MAX igår haha så gottt.. puss

2009-03-17 @ 12:38:10
URL: http://amoora.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0