Fullspäckad vecka

Måndag: Tvätta 11-15. Emelie kommer hem till mig och hjälper mig att fixa sista delen av köket, ska även hinna med att gå på stan och shoppa lite grejer till mitt hår så att det blir perfa. Sen ska jag bjuda henne på citronlax med bandspagetti.

Tisdag: Morgonfika med mormor vid 10.00, sen ska vi simma och sola från klockan 11.00. Var tänkt att jag och morfar skulle fixa med min cykel efter det men det blir ändrat för jag ska passa nellybus från klockan 13.00 och för att slippa krångla med nycklar osv då Båth ska hem till mig på tisdag så får hon komma hem till mig istället för att jag ska åka hem till mams. Sen hämtar mamma henne vid typ halv 7? igen. Båth och Gabe kommer vid 16.00 och hänger här innan träningen också.
Ändrat: Blev inget byte med cykeln då jag fick hoppa in som sistaminutenhundvakt åt Nelly 13.00-18.00

Onsdag: Lunch med Emanuel på kupido eller liknande.

Torsdag: Jobbar 15-23 så blir inte mkt mer än jobb då.

Fredag: Jobbar 15-23 så blir inte mkt mer än jobb då.

Lördag: INFLYTTNINGSFEST! :D Börjar 19.00 och hoppas verkligen att de flesta kommer, ska bli så kul :D
De jag vet kommer just nu är Hanna, Emelie, Bella, Ylva, Robin, Helena & Niclas, Mikael, JudoJenny, Emma & Marcus och Båth. Vissa som skulle komma fick förhinder tyvärr =/. Men hoppas på att även några fler kommer!
Som det ser ut just nu är det fullt hos mig vad gäller sovplatser, men det kan ändras beroende på vilka som kommer osv. Kan hända att det finns en plats brevid mig i sängen och en i andra extrasängen i vardagsrummet. Men det vet jag först senare.

Söndag: Hemma och ta det lungt efter festen, sega och städa typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0