Fredag den 13e

Lyckades byta bort dagens pass så har varit ledig idag och hunnit med en hel del :)
Gick upp 7 för att tvätta, Äntligen! Så nu är tvättkorgen tom. Fick även upp lite mer av
plastfilmen i köket, inte mycket kvar nu!
Sen fixade jag bort det gul-orangea som var kvar i håret med tips från emelie, TACK emelie :D <3
Mamma ringde mitt i alltihopa och sa att hon skulle bjuda mig på lunch, så var inne i stan till klockan 14.00 och då
säger hon att Nelly har rymt från David och varit borta i 1,5 h :S Så vi satte oss på bussen för att åka hem och leta
men precis när vi klivit på bussen ringer David och talar om att han hittat henne så var bara att kliva av på nästa hållplats
och gå och äta lunch. Blev varsin kebabtallrik på Jalla.
Sen åkte vi hem till mamma och började fixa med det sista på mina gardiner. Vid 17.00 åkte vi iväg för att hinna in på Röda Korset och fynda men dom rackarna stängde 17.00 så när vi kom dit var det ju fetstängt hehe så fick bli ÖB istället, blev lite fynd där istället. Ett tvättställ och några serveringsskålar i plast som ska invigas imorgon på inflyttningsfesten.
Susade hem i en väldans fart för att få upp gardinerna men när vi kom innanför dörren sa mamma: Du städar och jag fixar gardinerna. FAN så det ser ut här Malin. Jag åker inte härifrån förrens jag tycker att det ser okej ut igen. Dvs mamma åkte härifrån 23.15. Men rent är det iallafall! Ska försöka hålla det så rent också :)

Ska snart sova för att orka upp hyfsat tidigt imorgon och fortsätta fixa inför festen. Måste ju handla snacks och andra småsaker.

Kram på alla glada

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjabba. jag kan inte logga in på msn och skicka den för den är på mamma datorn och ska inte till henne förrän om typ två veckor :P.

2009-03-14 @ 18:55:25
URL: http://lindazettergren.blogg.se/
Postat av: Linda

Fritte heter inte Fredrik, utan Fritjof ;P så det är inte han du tänker på

2009-03-14 @ 18:56:53
URL: http://lindazettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0