Shopping

Idag har jag inhandlat allt utom det jag från början åkte in för att skaffa mig.


Asläckra skor från H&M som jag bara inte kunde motstå! Även kofta, linne & skärp från H&M.

Allt detta invigs på lördag när jag har premiärutgång på V-dala!
skortröja

Fick bli två drinkböcker, "Cocktails - från klassiker till moderna drinkar" & "101 bästa drinkarna" och en snapsvisebok med omskrivna schlagersånger, "Snapsschlagerfestivalen".
Hittade även en bok om hur man syr kläder och en humorbok "Raggningsrepliker som funkar - och som absolut inte gör det". Sen fick det även bli 2 gräna filtar till vardagrummet så det blir lite mer vårfärger där inne nu :)
böckerbokfilt

De nya böckerna fick, tillsammans med mina andra kockböcker, ta plats på vägghyllan istället för i skåpet.
bokhylla

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snygga skor!! Såna har jag med :)

2009-03-25 @ 20:50:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0