hoppla

Snötäckt mark i februari. Snart alla hjärtans dag och jag har alltid tyckt att det ska vara sol, grönt och fågelkvitter den dagen. Det kallas önsketänkande. I verkligenheten är det moln, vitt och blåst då. Men har man någon att dela den med så gör det ingenting! (:

Har så många idéer på vad jag ska göra med lägenheten, min vardag etc. Gäller bara att få sakerna gjorda också.

Har räknat ut att alla aktiviteter jag har för tillfället är lagda på helger, av nån outgrundlig anledning.
Jobb tors-sön, föreläsningar på lördagar & söndagar, teorilektionerna är bara lördagar & söndagar.
Förlänga alla helger med 3 extra dagar/helg kanske så man hinner med allt.

“So much time, and so little to do! Strike that, reverse it.”

Jag har så många planer för lägenheten också, men ingenting blir klart. Plockar bara runt grejerna. Just nu inväntar jag leverans av prylar från Partylite som ska in i sovrummet och även plastfilm som ska upp på kaklet i köket.

Köket går i modernt och sovrummet i afrika. Sy gardinerna kanske?!

Kuddar ska också göras, ska hitta snyggt tyg och textilfärg att göra bilder av på kuddarna. Sen ska jag sy kläder av tyg jag köpt också. Hittade en sida på nätet med gratis klädmönster. En del värdelösa men också några fynd, får se hur bra jag lyckas. Men man kan ju alltid försöka! Övning ger färdighet sägs det ju.

Så har man köpt årskort på friskis & svettis också, så nu ska det bli dags att komma i form igen! Första passet är imorn efter jobbet, närmare bestämt 16.30 styrkemedel. Ser verkligen fram emot att börja träna, komma i form och få energi igen. Gäller bara att äta rätt också. ;)

Bilder på saker och ting kommer senare, eller kommer lägga upp dom på styleroom.se. Länkar dit sen när det finns något att se där!

Kommentarer
Postat av: amoora

hejhej, hoppas allt är bra med dig! har inte bloggat på ett tag nu men är igång nu och har även svarat på din kommentar på min blogg ha det bässt vännen :D puss

2009-02-05 @ 19:09:44
URL: http://amoora.blogg.se/
Postat av: Lillfastern

Ser fram emot att få kolla in lägenheten när du fått den i ordning!

Visst är väl Styleroom en underbar sida??? Surfar runt där flera gånger varje dag! Perfekt för inspiration!



Ha en fortsatt bra helg!

Kramar från mig!

2009-02-07 @ 15:25:28
Postat av: Mia

åh, är du också medelm på styleroom. kika in min sida. miiar heter jag där som vanligt :P hehe

skönt att komma igång med träning, det ska jag med till sommaren :D och inreda lägenheten är det roligaste som finns :D

2009-02-08 @ 13:47:18
URL: http://miadesign.blogg.se/
Postat av: mia

det ska stå miiaar :P hehe

2009-02-08 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0