Julen är här nu...

...fastän ingenting hänt.
Ett år har förflutit
och ett nytt ska bli till.

Kom isäng vid halv 6 imorse efter att jag fixat klart med alla julklappar,
julklappsrim och packning och allt vad det nu innebär.
Pappas och Lenas julklapp var den som tog mest tid,
inte det lättaste att slå in vill jag lova, ni får se varför imorgon.

Sitter på jobbet just nu, väldigt lugnt. Men det är ändå en 20 rum som är
bebodda av gäster, så lite rörelse är det här trots julvecka.
Imorgon jobbar jag 07.00-14.00, Björn är dundersnäll och kommer in en
timme tidigare! Chefen ska fixa iordning en jultallrik till Björn och Mattias
eftersom dom jobbar kväll resp. natt, så hon hade sagt till mig att jag
får ta vad jag vill inne i köket, trevligt! Får ju dessutom avnjuta julfrukosten
när jag kommer på morgonen.

Juste, en annan sak. Det är 99% säkert att jag får ledigt, vilket innebär
vaccin mot hepatit A & B och kanske malaria, sen blire att flyga till Thailand
den 22 februari och komma hem igen den 18 mars. HÄRLIGT VÄRRE!
Så nu gäller det att spara vartenda öre jag får in, då det mesta av besparingarna
försvann nu under julhandeln. Så håll tummarna för att jag får ledigt!

Hej sålänge!


Kommentarer
Postat av: a

Håller tummarna ;) God jul!

2009-12-23 @ 19:01:43
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0