In a bad mood..

Hade en trevlig kväll hos Jesper igår och hade sett fram emot en trevlig kväll idag med en annan viss person som skulle komma hem till mig vid 18.00, så jag hade planerat att tvätta 15.00-19.00 så jag har det gjort, sen städa lägenheten, diska och städa hamsterburen så att lite nytta blev gjord när man är ledig innan man får besök. Men vid 14.00 får jag ett sms varvid det står: "Jag vet att vi sa att vi skulle ses idag men jag måste hjälpa pappa så vi får ta det en annan gång."

Vadå arg?! HATAR när man bestämt saker och sen säger personen, SAMMA DAG, att det inte blir av..
Det mest frustrerande jag vet!
Så nu sitter jag har hemma, utan något positivt att se fram emot ikväll,
ingen lust att städa längre och är allmänt pissed off..
Är förvisso så gott som klar med tvätten och har städat hamsterburen, men har fortfarande disken och städningen kvar men har ingen motivation kvar.. Sen gör det inte saken bättre att vinägerblandningen, för att bli av med bananflugorna, inte fungerar.. Har ingen lust att stå och diska i en svärm av äckliga små insekter direkt..

Så är det tillbaka till jobbet imorgon men det har jag ingen lust med längre...
grymt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0