riktiga vänner?

Nu börjar jag bli riktigt less på det här alltså...
Jag har flera ggr talat om för er att jag gärna är med när ni hittar på saker och
ni har sagt att ni ska fråga mig och att jag gärna får fråga också.

*
När jag frågar så får jag svaren: "Vi bestämde det här för länge sen så tyvärr", "Det blir för trångt om vi är fler", "Maten räcker inte till alla" osv osv osv

*
Jag kan inte fråga er för ni talar om först EFTER att ni gjort något

* Ni frågar ALDRIG
om jag vill vara med er när ni har planer

Är ni mina vänner får ni fan ta och börja bevisa det,
jag har inte behöva stå ut med hur mycket skit som helst.
Om inte annat så har ni fått det här med att vara en vän om bakfoten.

Det var vad jag hade att säga den här gången . . .

Kommentarer
Postat av: SHORTY

sv; tack tack :)

2009-04-19 @ 15:43:55
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: SHORTY

Sv; nej det har jag faktiskt inte menjag har inte använt det där heller så :p haha

2009-04-19 @ 15:44:29
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Lillfaster

Malin; jag tycker att du ska försöka hitta andra att umgås med. Kompisar som kräver mycket mer energi och kraft av dig än vad de ger dig tillbaka funkar inte i längden. Relationer man hela tiden måste kämpa för är inte värda den ansträngning det kostar dig tycker jag! Du ska vara rädd om dig! Kram!

2009-04-20 @ 11:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0