dålig morgonsömn

Hela den här veckan och även förra helgen så har jag inte fått sova klart på morgonen. Har varje dag vaknat vid 07.10 av att de håller på att ansa häckarna i parken utanför mig. Varför ska de börja så tidigt? Jag har ju inte planerat att gå upp förrens 10.00 iallafall, men inte bryr de sig om folk som sover. Men sen är det väl kanske bara jag som inte jobbar på vardagar, vem vet? Så imorse vart jag så glad över att inte höra någon jävla motorsåg. Men då 15 min senare så hör jag något extremt illalåtande oljud från grannarnas entré och kommer på att de ska sanera något vid alla entréer i området. Så efter att ha försökt somna om i 2 timmar så ger jag mig och går upp och tänker titta på tv. Då drar dom igång fanskapet utanför min entré istället, och jag har ju vardagsrummet mot det hållet så det var lagom kul. Men nu hoppas jag på att det är slut med dessa dryga ljud så man får sova ut på mornarna.

Kommentarer
Postat av: Helena

Så sjukt irriterande! :O Det är lite som att ha sovrummet mot en byggarbetsplats ;P

men det har varit lugnare på senare tid för de är klara med själva huset utvändigt mot vår sida... sen ska ju allt på gatan göras med trorroar o allt annat :O ;P

2009-04-03 @ 06:50:53
URL: http://helenasoas.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Tänk om man fick sova till 7.10 i allafall! Här har vi en liten kille som vaknar glad i hågen och tycker det är lagom morgon kl.5.30 varje morgon. =)

2009-04-03 @ 20:21:55
Postat av: Lillfaster

Glömde skriva att föregående inlägg var från mig! =)

2009-04-03 @ 20:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0