Uppdatering - Thailand

Hej allesammans. Förlåt för att jag inte uppdaterat på ett tag men har varit mkt att göra och svårt att hitta internet som fungerar.
Har haft en dunderbra vecka på Phuket, trots matförgiftningen. :) Är tillbaka i Bangkok sen i fredags och det är varmt och svettigt. mest soldis så blir inte mkt av att sola... tyvärr. Så mesta av färgen kommer väl att vara borta lagom tills dess att jag kommer hem kan jag tro.
Nu är det inte långt kvar innan jag tar planet hem mot kallare breddgrader. Ska blir rätt skönt ändå, få komma hem till familj och vänner och slippa svettas såfort man lyfter minsta finger, börjar bli rätt irriterande :P

Jag har köpt en gigantisk resväska så jag får med mig allt hem, vägde den idag efter ännu en vända med massa shopping, den väger 19 kg så det blir perfekt. Då har jag ett kilo att spela på utifall vågen på flygplatsen skulle väga annorlunda. Har inhandlat en systemkamera också, dunderbra är den. Blir skitfina bilder med underbara färger, så det köpet är jag nöjd med!

Nu ska jag fixa mig inför fest ikväll, blir dock rätt lugnt för min del, inte så supertaggad. Imorgon blir det att ta det lugnt och dubbelkolla all packning så jag får med mig allt hem, för på torsdag morgon åker jag till flygplatsen. Planet går 09.20 (lokal tid) så lär vara där till kl 07.00, så det blir tidig uppgång.

Hoppas allt är bra med alla er hemma i sverige. Ses om några dagar.
Många kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du har haft det superhärligt! Vilken dag är du tillbaka i ett smått vårtinande Sverige? :)

2010-03-16 @ 16:21:49
URL: http://hannashead.blogg.se/
Postat av: Linda

Men hallå, lägg upp någon bild från din kamera då så jag får se hur bra den är?! :D

2010-03-16 @ 16:46:23
URL: http://lindazettergren.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0