Söndag

Sitter på jobbet. Klockan är 07.39.. Inte OK! Det är sånahär dagar man ska ligga och dra sig i sängen några timmar till, som normala människor gör. Men jag är ju förvisso inte normal heller..
Igår var en deppdag, allt var pest och pina. Att man jobbade kvällspass gjorde inte saken bättre heller.
Får hoppas på att idag blir en peppdag.

Positiva saker:
  • Jag slutar 15.00 så har hela söndagen kvar
  • Jag får hem mitt vardagsrumsbord idag
  • Mamma ska ta bort de svarta sopsäckarna med gamla kläder så jag får utrymme
  • 28 dagar till Thailand
Negativa saker:
  • Jag har ingen att pussa på
  • Jag har ingen att kramas med
  • Jag har ingen att pussa på
  • Jag har ingen att kramas med
Självömkan när den är som bäst.
Men allt är relativt.

Nu ska jag avsluta min frukost och förhoppningsvis går resten av arbetspasset fort.
61 utcheck att klara av så lite fart bör det vara i huset kan man tycka.
Men saker blir aldrig som man tänkt sig ändå.

Den största lyckan av alla är att veta,

att en annan människa behöver en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0