Renoveringsprojekt

Idag har jag varit duktig och dammsugit och till och med blöttorkat golvet!
Sen följde jag med mamma till Rusta, hon skulle kolla efter en tapet hon ville ha.
Men det vart istället jag som kom hem med ny tapet till hallen.
Så på tisdag blir det renovering av den.
Ny tapet som ska klä garderoberna och väggarna ska bli gråa.
Kommer blir skitasnyggt :D
tapet

Efter det åkte vi och åt på MAX, varsit "Dagens".
Hem till mig för att visa mamma mitt nya, fina soffbord. Hon gillade det också, så då är det helt klart godkänt!
Vi måttade i hallen och sen blev det in i köket för att mäta kyl, frys och spis för att veta vad som passar,
då även dessa ska bytas ut. Sovrummet tar vi när jag kommer tillbaka från Thailand men även där ska det
upp en fondvägg vid fotänden och resten av väggarna blir någon ljus, neutral färg.

Nu ska jag in i badrummet och måtta kakelbården för att se om jag har tillräkligt mkt plastfilm
över för att täcka den, den är ju så gräslig i rosa, speciellt då golvet är blått.
*Hur fan tänkte man där???*
Sedan blir det att leta snygga balklänningar på nätet för att ta med mig till Thailand och få uppsydd till mig.

Bye for now. Be back later :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Spännande! Bilder är ett måste ;)

2010-01-27 @ 16:13:49
URL: http://hannashead.blogg.se/
Postat av: Helena

Nice! snygg tapet!

kommer bli toppen ;)

Som sagt...bilder är ett måste :)

kramar

2010-01-27 @ 17:27:53
Postat av: Carro

Jäklar, den tapeten var riktigt snygg! Lycka till med renoveringen, låter jätteskoj :)

2010-01-27 @ 21:42:20
URL: http://kantarellolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0