Frukost

Nu är jag någotlunda utvilad iallafall.
mememe
Jag gav upp letandet inatt och satte mig på en metallstol med alla packning,
in med stora väskan under sätet och upp med de 2 mjuka väskorna på stolen
breve och försöka att så smått få det bekvämt. Har sovit 5 timmar allt som allt
även om jag vaknat och vänt på mig osv.
Men fick sömn, och det var det som var viktigast.
Nu sitter jag på Costa Coffee, ett café på terminal 4,
i väntan på att röra sig mot gaten och 8-timmarsflyget till Mumbai.
Kommer alltså, svensk tid, landa i Mumbai kl 19.00.
Sen går flyget till Bangkok därifrån 20.25 svensk tid.
Landar i varma Thailand klockan 00.40 svensk tid. Längtar efter värmen nu.
Här i London är det +5 och regn regn och åter regn.
När jag klev av planet igår kväll så kändes det som att komma hem från en solsemester, när det luktar regn och är småruggigt.

När jag flög hit igår kväll så var det ju mörkt, och GUUD så fint det är när städerna
lyser upp som dom gör! Man blir ju alldeles lyrisk. Om man ändå kunde se den
bilden av stan oftare.. Så fridfullt och så underbart vackert! Såg även London Eye och London Brigde i nattens ljus.

Nu blir det att avsluta latten och strosa runt i Tax Free-butikerna lite :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Det låter härligt iaf =) och nu har du snart 8 timmar till att kunna sova lite på =)

Kul med uppdatering så vi kan se vad du gör :D

Ha så kul =)

2010-02-22 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0