Personalfest 1 November ÄGDE!!

Tror aldrig jag haft så kul som jag hade igår. Sjukt rolig aktivitet och superkul att se att så många verkligen gått in för temat halloween! Mer personalfester åt folket säger jag bara :D

Vi började kvällen med en aktivitet som annordnades av eventbolaget Skoj , aktiviteten kallas för "Kreativa paketet".
"Med omgivningen som spelplan i en kreativ och fartfylld poängjakt vinner den grupp som är mest kreativ. Kvällen avrundas i en lika inspirerande miljö på en restaurang i centrala Uppsala.

Aktiviteten startar och lagledarna får var sin mobiltelefon och instruktioner i 5 min. Därefter startar spelet som går ut på att lagen svarar på frågor och tar sig an uppdrag som kommer i mobilen. Här gäller det att vara mångsidig, spelplanen är omgivningen och det gäller att ta fram lagets kreativa förmåga.

Grupperna går i mål vid den restaurang där kvällens middag skall avnjutas. Där blir det först prisutdelning där vinnande laget koras. Sen bjuds det till bords och en läcker middag serveras."

Sprang runt som galningar igår kväll, så var det någon som såg massa utklädda folk irra runt i stan vid 20.00 igår så var det vi :D Motion fick man iallfall. Så SJUKT KUL! Absolut något jag rekommenderar ALLA att testa på!!!

Efter det så åt vi god middag i restaurangen på jobbet och sen blev det dans på Orange :) En superlyckad kväll!

jag troll Min utstyrsel för kvällen. Malin; The troll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0