Matte

Jobbade till 23.00 igår sen cyklade jag hem för att hämta matteböckerna,
tog ett tag eftersom det är så halt ute så vågar ju knappt cykla av rädsla att sladda omkull i kurvorna.
Kom iaf hem tillslut, hämtae böckerna. In till stan för att åka hem till en kompis och försöka plugga.
Blev ett stopp vid Max påvägen också för att få lite nattnmacka att ha till plugget.
Gick väl inte så värst bra att plugga, förstod en sak men när jag väl gjort det så dök
det upp en ny sak som jag inte förstod alls och då sket sig allt. Så gav upp efter några timmars försökande.


Börjar få smått ångest över julklappar också. Vad köper man?? Är ju inte bara en person man ska köpa till heller. Den enda julklappen jag har klar är Lindas, sen om den är någe bra vet jag inte men man kan ju alltid hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha Malin jag blir glad vad jag än får fattar du väl? Vad vill du ha?

2009-12-04 @ 16:57:49
URL: http://lindazettergre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0