Julklappsångest

Nu har jag fixat bloggens utseende så den är mer säsongsriktig :)

Igår fick jag hoppa in extra på städ. *Klirr i kassan*
Idag har jag inte gjort mycket, köpt julklapp åt mamma och tränat.

Julklappar är inte en kul grej att leta efter när det står helt still i hjärnan,
men några har jag lyckats åstakomma iallfall.

KLARA
Mamma
Pappa & Lena
Linda
Olle
Farmor & Farfar
Sandra & Peter
Marita m familj

EJ KLARA
Mormor
Morfar
David
Jenny (en sak kvar att fixa, sen är det klart)
Klara (vad köper man åt en läs- och skrivkunnig tjej på 4,5 år?)
Elias (vad köper man åt en grabb på 1,5 år?)

Nu ska jag fortsätta städa lägenheten. Mamma ska komma förbi på torsdag
och gratta mig på namnsdagen så måste ju se snyggt och prydligt ut här hemma tills dess
så jag inte blir lemlästad, och jag har inte riktigt tid imorgon då jag ska julhandla, träna och umgås med Helena.

Back to Cleaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0