HandlaHandla

Idag blir det till att försöka julhandla.
Vad jag ska köpa har jag dock ingen som helst aning om, vet jag nog först när jag ser det..
Så ska jag nog ta och baka lite julgodis till farmor & farfar och fastrar med familjer.
Julgodis och en trisslott i en liten presentpåse, DET får det bli!!!
Då var det bara hälften kvar då.. Hmm

Sen ska jag även städa lägenheten, eller rättare sagt, vika all tvätt som jag tvättade i måndags morse.
Ligger fortfarande i kassarna i hallen, ser, återigen, ut som ett bombnedslag hemma hos mig.

Blir nog en lugn fredagskväll hemma i lägenheten, njuta av mitt eget sällskap, julpyssla kanske?

Idol blir det iallfall att titta på 20.00. Erik & Tove ska bli finalister om du frågar mig :)


Sen vill jag bara säga PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0