Framtidsplaner

Sorry att jag är seg med uppdatering men jag har så många bollar i luften just nu..

Min höst kommer vara fullspäckad konstant tror jag. Men det känns skönt, ska lägga upp ett schema för mig själv så jag vet vad jag ska göra alla dagar i veckan.
Så mkt jag vet hittills iaf är:
29/8 Födelsedagsfirande med kompisarna
30/8 Inskrivning
That's about it :P

Jag ska komma igång med friskis & svettis igen, träning två ggr/veckan, vilket jag ser fram emot.
Sen kommer jag börja plugga Matte C och Biologi A på distans samtidigt som jag arbetar och så ska jag ta tag i mitt körkort så jag har det innan årets slut. I vår kommer jag läsa Matte D och Biologi B, även det på distans. Höst- och vårterminen därpå blir det Fysik A&B samt Kemi A&B.

2011 ska jag söka till en utbildning som jag verkligen hoppas innerligt att jag kommer in på. Är redan nu exalterad och inställd på att verkligen göra detta, att det är vad jag vill, vet att det är två år kvar men skönt att veta vad jag ska ägna mig åt i 8 år framöver, då utbildningen är 5,5 år och jag måste läsa basämnen som jag saknar som kommer ta två år!
Nämligen: VETERINÄR!
vet

Kommentarer
Postat av: Mia

härligt =)

Tur att jag slipper plugga massa innan jag ska börja plugga till inredningskonsullt till slutet på månaden :D hehe :P

2009-08-13 @ 10:00:41
URL: http://www.miiaar.devote.se
Postat av: Lillfastern

Du kommer att ha fullt upp ser jag!



Skippat utlandsresan??



Ha en fortsatt bra helg!

Kram

2009-08-15 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0