Depp och opepp

Hatar hösten
HATAR hösten
hatar HÖSTEN

En höst av senaste 10 höstarna har jag klarat mig från att INTE vara deprimerad.
Det var förra hösten då jag och Båth precis blivit tillsammans.
Jag var toklycklig och tyckte att det gick helt okej i skolan.

Nu, ett år senare, är jag fortfarande tillsammans med Båth och han gör mig fortfarande toklycklig.
MEN...
Jobbet är väl helt okej, men vill ha en bättre tjänst.
Jag avskyr att inte vara i samma hus som Båth, vill alltså bo ihop med honom.
Men nej, det går inte så länge jag inte får bättre jobb.
När jag inte jobbar och inte umgås med älsklingen så sitter jag hemma och har skittråkigt och tänker tråkiga tankar.
Inga av mina vänner har tid för mig när jag har tid, jag kan inte ut och festa när jag vill för då ska jag jobba den dagen eller morgonen efter, min fritid är nog en av de mest döda i samhället osv osv osv

HATAR HÖSTEN
Vill leva i ett land där det aldrig blir mörkt och ruskigt väder
Eller så vill jag bo tillsammans med den jag älskar, så jag får må bra.
Då skiter jag fullständigt i hur jävla mörkt & ruskigt väder det är ute!!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Hanna

Depphöst må finnas. Men inget är så vackert som en solig höstdag med löv i fina färger. Jag hoppas på en ickeexisterande slaskvinter. Det är bland det tråkigaste som finns.

2008-11-02 @ 18:01:46
URL: http://hannashead.blogg.se/
Postat av: Helajna

Jo... du är som jag.. och de senasrte höstrarna har jag faktiskt mått bra... och i början av den här... men sen var det ju det här med jobb.. och allt förstördes :(

Kram på dig gumman! Du vet var jag finns!

2008-11-13 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0