God Jul!


Så var julen 2008 här, tiden har gått så sjukt fort det här året!
Jag har hunnit:

ha praktik i Borlänge i 3 månader
familjen har skaffat hund
tagit studenten
bott och jobbat i Borlänge/Falun under sommaren
fått en till kusin
fyllt 19 år
återupptagit kontakt med folk man inte sett på länge
gått från timanställd till 60% vikariat på jobbet
firat 1 år med älsklingen
tatuerat mig
sagt adjö till någon och välkomnat en annan
flyttat in i egen lägenhet
sknutit nya kontakter

och mycket mycket mer


I helhet är jag väldigt nöjd med detta år, och som avslutning på nyår kommer jag och mina
närmsta vänner vara i min lägenhet och välkomna det nya året!

God Jul på er alla!

Jag börjar fira julen efter 15.00 då jag jobbar 7-15 och tyvärr missar Kalle Anka. :(
Om någon vänlig själ har möjlighet och lust så får denna väldigt gärna spela in det åt mig :D
Kram

Kommentarer
Postat av: adam

Mediamarkt och Stockholm Quality Outlet ligger i Barkarby ligger några kilometer från Kista Galleria. Det är ungefär som boländerna här i stan fast 5 gånger större med ALLA affärer som finns att hitta. ;P Värt ett besök! Pendeltåget stannar i Barkarby om man vill ta sig dit med SL. :) 8 gig skulle vara praktiskt fast dom är väl rätt dyra fortfarande?

2009-01-04 @ 18:22:59
URL: http://seckisacki.com
Postat av: Malin

Då tror du fel allt !!

2009-01-19 @ 23:03:52
URL: http://malinec.blogg.se/
Postat av: amoora

hoj hoj du har gjort mycket :P puss puss

2009-01-25 @ 16:22:34
URL: http://amoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0