Kärlek

Sådär, nu har jag simmat 1000 meter på 25 min, genomsnittshastighet på 40 m/minut :)

Ska alla andra hitta på en fredag som denna? Själv blir jag hemma och gör inte ett skit..
Blev inte att träffa Patriks syster idag då hon skulle spinna och jag inte hade någon lust till det.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det 2 månader med Patrik <3
Tycker om honom mer och mer för varje dag!


Trist på vädret, men det är bara för att man är ledig...

Ska alla andra hitta på idag då?
Jag ska ta en promenad med Patrik, sen ska jag gå och simma med syrran
och i eftermiddag ska jag träffa Linda, Patriks lillasyster, får se vad vi hittar på :)








4 månader, 3 veckor & 5 dagar
2 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0