Fest och jobb

Igår var det först 11.30-fika på jobbet för att säga hejdå till Tarja som jobbat sin sista vecka på ekonomiavdelningen hos oss. Eftersom jag, för första gången på evigheter, var ledig denna fredag så passade jag på att göra dom sällskap :)
Sen blev det en vända förbi systemet för att inhandla alkoholhaltig dryck inför kvällen. Hem och sy på axelband på klänningen, som för övrigt köptes i försomras men aldrig använts för att den varit för stor och tubtop. Men nu kan jag använda den, för nu sitter den uppe.
Hem till Mintra, lite senare än tänkt, för att äta god mat och
ha trevligt sällskap innan vi tog taxi ner till BJ.
Hade en dunderkul kväll verkligen!
fest

Idag vaknade jag 10.15, pigg som fan trots 5 timmar sömn.
Men eftersom jag inte började jobba förrens 15.00 och inte hade något planerat
innan det så tänkte jag att jag lika gärna kunde vila en timme eller två till.
Men tji fick jag, för det tyckte inte min kropp, minsann. Efter att försökt somna om i 2,5 timme så gav jag upp och satte mig vid datorn istället.
Bussen till jobbet gick 14.35 så tänkte att jag kan ju glo igenom tvn sista tio minuterna innan jag ska gå.
!!!Gör inte det gott folk, jag avråder er!!! Ni kan råka fastna framför något intressant, så som Harry Potter och Fenixordern..
Tittade på klockan och såg att FAN nu måste jag springa!
Jag hann ju utan problem men inte kul att stressa så.
Väldigt lugn dag på jobbet, hade 12 incheck och vid 16.30 hade jag checkat in alla. Sen fanns det inte mycket mer att göra på kvällen. Tror jag fick 3 samtal och de alla var såna som ville bli kopplade till något rum.

Imorgon är det jobb som gäller igen, 7-15. Så ska snart gå och sova.
Efter det blir det badminton med Bech 16-17 och sen hem för att ha
ALIEN-maraton
med Båth från 18.00 å framåt.

På måndag ska jag hem till Vivi (Hanna, du känner henne som Osay)
vid 13-tiden på fika. Do some catching up. :) Ska bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wow, henne har man ju inte sett på år och dar! Varför har hon bytt namn?!

2010-01-31 @ 00:15:55
URL: http://hannashead.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet faktiskt inte varför hon har bytt :) Får fråga henne!

2010-01-31 @ 07:32:21
URL: http://mamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0