Shopping

Idag efter jobbet begav jag mig till Gränby Centrum för att kolla lite i butikerna. Slutade med att jag kom hem med varor från sex stycken butiker ;) Jag unnade med andra ord mig själv med en helt ny garderob, för att ja kommit i form av cykling och nyttig mat. Märkte även när jag provade kläder att de flesta 38 el M var för stora :D

Första bilderna är från H&M
kläderkläder

Dessa bilder är från KappAhl
kläderkläder


Denna från Gina Tricot
kläder

Denna från Lindex
kläder


Blev en mascara och ett par skor också :)
kläder

Kommentarer
Postat av: Mia

åh, vilket lyx :D



och lyllos dig som har kommit i form. Jag har gått ner 5 kg sen emilio föddes.. inte så bra =/ Gick ju upp 21 kg, låg på 72 kr,så har fortfarande en del kvar att gå ner. Ska börja träna ordentligt så fort jag varit på efterkontrollen :D tror det blir nästa vecka den blir =)

Just nu går jag in till stan och tillbaka varje dag, det tar ca. en och en halv timme, ibland 1 timme och jag går snabbt :P



haha det här inlägget/kommentaren vart ju lång :P

2009-06-16 @ 15:29:20
Postat av: Mia

inte 72 kr, utan 72 kg :P

2009-06-16 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0