Julmys

Nu är snön här, och förhoppningsvis för att stanna en månad eller tre!
Snart är det dags för mig att baka julgodis och pynta julgranen,
detta görs under njutning av julmusik och glögg :)

Igår var jag med Helena på spinning på Centralbadet.
Det var en intressant upplevelse, FYF*N vad jag svettades.
Men jag orkade hålla tempo med resten av gänget under hela passet *stolt*
Sen blev det 30-40 min gym också.

Tack för julkortet Helena, jättefint blev det!

Fasiken, glömde ju införskaffa tomteluva till julafton.
Frågade nämligen chefen om jag skulle vara lite julig
och ha röd tröja under skjortan och tomteluva och hon
tyckte det var en dunderbra idé.
Då ska jag passa på att använda julgransbroschen som
jag fick av pappa och Lena för många år sedan också!
Så får vi se om Björn hade möjlighet att komma in tidigare
på julafton så jag hinner med 13.00-bussen till Vänge,
annars blir det nog att sluta 15.00, se Kalle Anka på jobbet
och bli hämtad av pappa eller någon annan vid 16.00.

Jag återkommer senare för att tala om hur det gick med bakandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0