Lillasyster på ackis

Idag har man varit och hälsat på syster som legat på ackis sen i fredags. Då min kamera är död och mobil inte är tillåten där så har jag tyvärr inga bilder att visa..
Jag köpte en nalle åt henne och "Kors & Kvärs", "Cosmopolitan", "Hänt Extra" och "Get Fuzzy".

Hon var väldigt trött och utmattad, hade inte ätit något sedan fredag kväll och har fått intravenöst hela tiden hon legat på ackis, idag hade hon fått börja dricka vatten och saft iaf, och så fort hon pratade så vart hon jättetrött. De hade gjort ultraljud och allt såg bra ut men dom vet ändå inte vad som är orsaken så om de inte kommer fram till något ska mamma se till att dom gör en gastro innan hon får åka hem, när det nu blir, så att dom kanske kan få reda på vad det är som händer med Lindas mage då det inte är första gången den krånglar.

Hon hade fått lånat en bärbar dvd-spelare från sjukhusbibblan och filmer, men hon vart trött efter en film tyvärr "/

Trots allt detta hade hon ändå ork att ge mig komplimanger :)
Hon sa att jag hade fått fina ögonbryn och att håret hade blivit bra nu! Söt!

Men men, krya på dig syrran! Blir det problem med att sitta breve och hålla sällskap är det bara att ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0