Långfredag; tvetydigt

Idag är det långfredag... och då menar jag inte långfredagen som firas till minne av jesus korsfästelse och död utan då menar jag att det är en extremt lång fredag här å jobbet.
Det händer inte mkt här... Det är så lungt att jag har tid att sitta och spela yatzy med mig själv. Har hunnit med 10 vändor sen jag hittade spelet i lobbyn.
Imorgon jobbar jag förmiddag och då är det 9 utcheck, misstänker att dess afolk kommer checka ut stax innan 12.00 vilket gör att även morgondagen blir seg. Söndagen ser likadan ut den.. Men men

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: raquel

svar; men å nej tack vad söt du är malin :*

2009-04-15 @ 12:02:30
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0